• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bank Norwegian kreditkort

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
aktivering

När jag klickar på länken Översikt kort under rubriken Konto/Kort så ser jag mitt kort där med kortnummer och giltigt till, samt status Aktivt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
När jag klickar på länken Översikt kort under rubriken Konto/Kort så ser jag mitt kort där med kortnummer och giltigt till, samt status Aktivt.
Så har det varit hela tiden men du får inte upp på din sida var du kan göra en betalning eller överföring till annat konto.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Är det någon som har gjort uttag i bankomat eller handlat med sitt kort? Vad jag har förstått är det skillnad mellan att kortet är aktivt eller aktiverat. Mitt kort är aktivt men jag kan inte föra över till mitt lönekonto eller betala en faktura än.
 
Senast ändrad:
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
aha

Ja, så kan det förstås vara! Att det är skillnad på aktivt och aktiverat!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som har gjort uttag i bankomat eller handlat med sitt kort? Vad jag har förstått är det skillnad mellan att kortet är aktivt eller aktiverat. Mitt kort är aktivt men jag kan inte föra över till mitt lönekonto eller betala en faktura än.
Går att använda kortet.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Fått svar från Bank Norwegian funktionen överföring fakturabetalning som skulle aktiveras är försenad de hoppades att det skulle fungera denna vecka men visste inte säkert när. Men du kan handla med kortet och förhoppningsvis göra uttag i bankomat.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Fått svar från Bank Norwegian funktionen överföring fakturabetalning som skulle aktiveras är försenad de hoppades att det skulle fungera denna vecka men visste inte säkert när. Men du kan handla med kortet och förhoppningsvis göra uttag i bankomat.

Jag har också fått svar från Bank Norwegian enligt det mejlet skulle funktionen överföring fakturabetalning aktiveras efter kl. 16.00 idag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp